先聲明我是好頑固,不喜歡攪新意思,尤其是我從小食到大的早餐(車仔麵和豬腸粉)。

01.jpg

超小型的餐廳,以新派車仔麵做招來,坐上十個八個客人便擠迫到轉身也有困難。

01a.jpg

 

牆上廣告大讚豬手好食,便點了一個牛腩,豬手,冬菇粗,份量不多,承為 HK$31。

02.jpg

 

豬手很爽口,但沒有甚麼味道
03.jpg  


肥牛腩,也不特出

04.jpg

 

越來越多餐廳用蕃茄湯底,但這次湯底不夠熱,還要多加四元

05.jpg


豬腸出奇的薄

06.jpg

 

蛋角,牛丸,香茅魚餅,幼麵,沙爹醬居然沒味道

07.jpg  


蛋角尚可

08.jpg

 

香茅魚餅出奇地討好,香茅味濃郁

09.jpg

 

叉燒,九蚊串

17.jpg

 

即叫即燒,但居然有一部份不熱,真奇怪

18.jpg 


= = = = = = = = = = = = 後記 = = = = = = = = = = = =

車仔麵在香港是普通不過的食品,未想到大家對我的想法非常認同,7天下來我這個帖在香港的討論區有1246次點激率。大家都在埋怨現在的車仔麵味道不及以前,還有高人回覆如下,令我非常感動。

“正宗嘅車仔麵係必須具備三大條件呢;第一要用豬筒骨和脊骨煲嘅湯底唔係煲到奶白色個種咁噃,而係清得嚟湯面上會泛起油光有些少骨髓咁就為之最啱啦,第二就係要有齊所有鹵水餸餚同埋白灼嘅生雜料以豬、牛嘅内臟為主,最後一定要有齊咖喱沙嗲汁料同埋甜醤、余均益辣醤和潮式蒜蓉辣椒油。其他可配搭嘅餸菜就按季節性嘅供應而定!實不相瞞,小女子並非老饗只不過在四十年前家裹便是以此為業,真係令人懷念的地道而又正宗嘅車仔麵,可惜環顧現存的小餐館和食肆能夠具備上述三項標凖條件的車仔麵已幾近乎零了。”

“樓主太客氣了!其實以前係街上隨便可找得到嘅車仔麵檔,不論味道層次、品種同制作嘅水準都比現在的高很多!早排去銅鑼灣榮記食過又加左價喇埋单要成五十蚊,味精太多但又其門如市惠顧者眾,因此而醒悟更感到有點無奈的凄然,原來大家只是去緬懷童年時的味覺記憶,企圖在那碗似是而非的車仔麵裹尋找那點滴早已蕪糊散失掉落之味道,能重拾體會那份親切而熟悉的感覺已並非食物本身了~走筆至此不禁黯然落淚嗚咽不已!!”


arrow
arrow
    全站熱搜

    小羅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()